Overwatch revine in FORTA!

Din ruinele proiectului Titan, un MMO prin care Blizzard a dorit si a esuat sa refaca succesul lui World of Warcraft, a rasarit Overwatch. Un joc ce nu poate fi numit un MMO, un RPG si nu are tangenta prea mare cu titlurile anterioare pe care le-a lansat Blizzard. Overwatch apartine unui gen de jocuri care a devenit aglomerat in ultimul an, cel al FPS-urilor de multiplayer cu personaje care au abilitati diferite. Cu ani in urma, tot ce gaseai pe acest segment era Team Fortress 2 si poate Monday Night Combat.

In rest, nimic, dar in numai doi ani fiecare studiou mare pare sa aiba un astfel de joc in productie. De ce? Poate pentru ca reprezinta o combinatie cu succes garantat dintre eroii unui MOBA si gameplay-ul unui FPS de multiplayer. Industria pare ca mizeaza mult pe acest gen de jocuri, iar Blizzard are sanse foarte bune sa domine segmentul, pentru ca Overwatch este, pana acum, un joc foarte bun.

Cel mai simplu mod de a-l descrie este „daca Valve ar fi facut Team Fortress 3 in loc sa tot faca palarii pentru Team Fortress 2”. Overwatch are numeroase similaritati cu clasicul TF2. Are aceleasi moduri de joc: Control Point, King of the Hill si Payload, desigur cu nume diferite. Are personaje cu foarte multa personalitate, replici si optiuni de customizare. Are si harti pline de personalitate, care par sa spuna o poveste proprie si ofera detalii despre lumea in care se petrece jocului.

Diferentele cele mai mari dintre cele doua jocuri se manifesta la personaje. Aici Overwatch exceleaza, pentru ca fiecare personaj este aproape in totalitate diferit de oricare altul si ofera o varietate imensa de stiluri de joc. Eroii din Overwatch tind sa aiba intre patru si cinci abilitati in arsenalul lor. Cea de baza este considerata arma lor principala, ca un pistol, doua pistoale, revolvere, lansatoare de rachete, arme cu luneta, aruncatoare de grenade, arme de fulger, ciocane imense si lista continua. A doua abilitate este in general focul secundar al acelei arme sau o putere mai speciala, iar in unele cazuri personajele vor avea chiar focuri tertiare pentru acea arma. Unii pot arunca armura pentru aliatii lor, le pot oferi scuturi, pot construi turete, pot vindeca si multe altele. Apoi vine puterea de calatorie. Cea mai plictisitoare dintre toate este alergatul. Asa ca majoritatea personajelor se pot teleporta, pot zbura, pot goni ca taurii furiosi care iau in coarne tot ce le sta in cale, pot escalada pereti, se pot catara sau, pentru ca un personaj este o gorila super-inteligenta, pot sari zeci de metri direct in capul unui inamic.

Sursa:Zona it

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s